Najväčší stredoeurópsky výrobca kancelárskych potrieb českobudějovický Koh-i-noor Hardtmuth zmenil po prvýkrát po 170 rokoch vzhľad časti svojich produktov. Nový dizajn získalo 150 výrobkov, hlavne výtvarných potrieb, ako sú olejové farby, kriedy, či rozmývateľná progressa. Koh-i-noor investoval do obmeny niekoľko miliónov korún. Firma dnes vyrába viac ako 4500 rôznych produktov.
Na novej grafike pracovali odborníci rok a pol, z toho šesť mesiacov zabral prieskum trhu a ďalšie výskumy. Tradičnú žltohnedú kombináciu umeleckého sortimentu nahradila nová tehlovo červená farba. Zmenou chce firma predovšetkým posilniť svoju značku a oddeliť od seba jednotlivé druhy výrobkov. Nový dizajn má v budúcnosti získať i kancelársky tovar a školské pomôcky.