Najostrejšia kampaň županov sa vedie v Bratislavskom kraji

BRATISLAVA - Po upokojení situácie, keď SMK stiahla svojho kandidáta na župana v Nitrianskom kraji, sa situácia vyhrotila v Bratislavskom kraji.

FOTO


Kandidát pravicovej koalície na župana Ľubo Roman sa pozerá na ľudí z bilbordov a hovorí, že Bratislava je modrá. Pýta sa, či chceme červeného župana Vladimíra Bajana, ktorého podporuje ľavicový Smer.

Bajan považuje kampaň za klamlivú a agresívnu a mnohí ju vraj označili aj za špinavú a primitívnu. "Opäť som sa presvedčil, že tam, kde nie sú argumenty, nastupuje neodbornosť, povrchnosť, táranie, faloš a pozérstvo," povedal Bajan.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Roman nepovažuje kampaň za klamlivú, lebo Bajana podporuje Smer. "Na tom nie je nič nechutné, treba sa k tomu priznať," tvrdí Roman. Podľa neho mohol Bajan o riešení problémov kraja "debatovať" uplynulé štyri roky, keď bol krajským poslancom, ale nič vraj nehovoril, keďže "jeho účasť bola sporadická".

SkryťVypnúť reklamu

V kampani Roman využíva aj malé pohľadnice. Je na nich v župane, ktorý neprezlieka. Vedľa je červená silueta a na nej je výpočet strán, v ktorých bol Bajan. Bývalý člen, HZDS, DÚ, SDK, SDKÚ a dnes podporovaný Smerom, SF, HZD a KDH.

Poslanec KDH František Mikloško povedal, že "karta sa pritvrdila, Bajan nie je červený". Roman na otázku, či považuje za červených aj KDH, odpovedal, že nie a že podpora KDH Bajanovi je ich problém.

Šéf Smeru Robert Fico je smutný, že s takýmito bilbordmi prišiel človek, ktorý sa "pchal" do priazne Pavla Ruska a do roku 1989 profitoval z tohto obdobia, lebo hral v mnohých filmoch a inscenáciách.

Práve Ficov Smer sa v kampani pred voľbami v roku 2002 prezentoval bilbordmi, ktoré vyvolali hnevlivé reakcie.

SkryťVypnúť reklamu

Sociológ Ivan Dianiška z agentúry Focus sa nedomnieva, že agresívnejšie bilbordy by mali presvedčiť občanov kraja, aby podporovali práve Romana. (sp, sita)

FOTO SME - PAVOL FUNTÁL


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 532
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 200
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 702
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 895
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 958
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 824
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 803
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 469
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu