JOJ sa propaguje ako "vyvolená" televízia

BRATISLAVA - Televízia JOJ sa chystá verejnosti povedať, že v čase od 20.00 do 23.00 h bola v októbri a v novembri "vyvolenou" jednotkou na trhu. Priemerný trhový podiel TV JOJ bol v tomto čase až 32,5 percenta, kým Markíza mala priemer za posledné ...

BRATISLAVA - Televízia JOJ sa chystá verejnosti povedať, že v čase od 20.00 do 23.00 h bola v októbri a v novembri "vyvolenou" jednotkou na trhu. Priemerný trhový podiel TV JOJ bol v tomto čase až 32,5 percenta, kým Markíza mala priemer za posledné dva mesiace len 30,5 a Jednotka 29 percent.

Podľa hovorkyne Markízy Ivany Semjanovej ide o "bezprecedentný a manipulatívny" výber časového úseku, v ktorom TV JOJ ťaží zo svojej reality show. Semjanová sa vyjadrila, že TV JOJ v tomto prepočte zámerne ignoruje časový interval, v ktorom je Markíza dlhodobo lídrom na trhu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Aj Branislav Zahradník z STV považuje správu TV JOJ za účelové hodnotenie. Zdôraznil, že ide o netypickú štatistiku, nakoľko prime time je na Slovensku zadefinovaný od 19.00 do 22.00 h. V tom vedie Markíza, pred TV JOJ a Jednotkou.

Hovorca JOJ Ľudovít Tóth argumentuje, že v zmysle dohôd o peoplemetrovom meraní si každá televízia stanovuje časové pásma, ktoré chce komunikovať, podľa vlastného uváženia. "V časovom úseku, ktorým sme sa chceli pochváliť, všetky televízie dávajú to najlepšie, čo majú," dodáva Tóth.

Vyvolení stúpli minulý týždeň po nástupe českých kandidátov až na 17 percent, v týchto dňoch sa sledovanosť vrátila na úroveň 12 - 14 %.

STV je so svojou sledovanosťou v týchto dňoch spokojná, hoci v posledných troch týždňoch mierne klesala aj napriek nasadeniu formátu SuperStar II. "Momentálne necítime žiadny problém," reagoval Zahradník. (zu)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 617
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 368
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 723
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 202
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 384
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 790
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 911
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 330
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu