Maďari propagujú úspechy ekonomiky striptízom

Maďarská firma Sawyer Miller Group si vybrala netradičnú formu propagácie úspechov domácej ekonomiky. Na svojich webových stránkach umiestnila kvíz, ktorého hrdinka Szilvi položí návštevníkovi štyri otázky. Úspešné zodpovedanie každej odmení vyzlečením .

FOTO


Maďarská firma Sawyer Miller Group si vybrala netradičnú formu propagácie úspechov domácej ekonomiky. Na svojich webových stránkach umiestnila kvíz, ktorého hrdinka Szilvi položí návštevníkovi štyri otázky. Úspešné zodpovedanie každej odmení vyzlečením nejakého kusu odevu.

Kvíz je veľmi jednoduchý, zvládnu ho aj tí, čo nevedia po maďarsky. Na prvé tri otázky (ktorá krajina z uvedených vrátane Slovenska je najkonkurencieschopnejšia, v ktorej je najnižšia nezamestnanosť a ktorá ekonomika sa za posledných desať rokov vyvíjala najrýchlejšie) je odpoveď vždy Maďarsko. V prípade štvrtej, čo v Maďarsku vzrástlo medzi rokmi 2004 a 2005 o 40 percent, je to už zložitejšie, správnou odpoveďou sú mzdy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

"Že bolo dobré vidieť spolu so mnou, aká úspešná je maďarská ekonomika," lúči sa s úspešným lúštiteľom už celkom nahá deva.

Prezident firmy Gábor Bruck popiera, že by mala ich iniciatíva niečo spoločné s ministerstvom hospodárstva, ktoré pol roka pred parlamentnými voľbami vedie vlastnú kampaň na propagáciu výsledkov domácej ekonomiky.

Podľa neho je to iba užitočný spôsob, ako mladým ľuďom priblížiť pojmy, ako sú inflácia či HDP a presvedčiť ich, že napriek všeobecnému pesimizmu dosiahla krajina za posledné roky obrovské výsledky.

Minister hospodárstva János Kóka tvrdí, že kvíz dostal iba e-mailom. "Ľutujem, že niečo podobné nenapadlo mňa," povedal novinám Index. (pm)

Foto - www.smg.hu

FOTO


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 593
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 322
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 136
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 346
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 889
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 876
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 381
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu