Fanúšikovia Premier League z celého sveta rozhodli, že najlepším hráčom v histórii súťaže bol Francúz Eric Cantona. Do prieskumu sa zapojilo 26 000 priaznivcov zo 170 krajín. Francúz získal priazeň 17 percent respondentov. Početná obec hlasujúcich zo Singapuru (34 %) a Thajska (29 %) uprednostnila jeho bývalého spoluhráča z Manchestru Petra Schmeichela. Na čele najlepších trénerov skončil José Mourinho z Chelsea (28 %). Zo svetových hviezd fanúšikom najviac chýba Brazílčan Ronaldinho. Najlepším hráčom súčasnosti je ďalší Francúz Thierry Henry (17 %). Najviac fanúšikov má Manchester United (25 %), Arsenal a Chelsea sa tešia obľube v Keni, Nigérii, Taliansku a Portugalsku. Prenosy z Premier League si naladí okolo 500 miliónov divákov.
(sita, afp)
Rangers už hľadajú nástupcu za McLeisha
Na zozname nástupcov trénera glasgowských Rangers Alana McLeisha sa objavili súčasní tréneri anglických klubov Alan Curbishley (Charlton) a David Moyes (Everton). Rangers už údajne dali prvému 48 hodín na rozmyslenie, či chce prevziať tím z Ibrox Parku za 2 milióny libier ročne a prísľub voľnej ruky pri nákupoch. Zamestnávatelia oboch možnosť ukončenia spolupráce odmietajú. McLeish pri tíme zostáva, iba dostal ultimátum a jeho zotrvanie závisí od výsledkov v najbližších troch zápasoch. V lige nastúpia v šlágri proti Celticu, potom ich čaká Porto v 5. kole LM a následne sa stretnú s Hibernianom. Po nich šéf klubu David Murray rozhodne o McLeishovom osude.
(sita, afp)
Victoria kazí Davidovi Beckhamovi obchody
Značka Beckham stráca na popularite a všetko je to vraj vina Davidovej manželky Victorie. Beckham chce uviesť na trh nový parfum Instinct. Ani jedna z londýnskych obchodných sietí, ako sú Selfridges a Harvey Nichols nemá záujem o distribúciu. Exkluzívne predajné práva dostal reťazec lekární Superdrug. Príčinou je, že bývalá členka skupiny Spice Girls Victoria nástojila, aby značka, pod ktorou sa bude predávať, obsahovala iniciály oboch, teda DVB. Victoriina snaha zapojiť sa do všetkého, čo sa týka Davida, odlákala zákazníkov. "Problém nie je s ním, ale s ňou. Za každú cenu sa chce na všetkom podieľať a tým odrádza záujemcov," povedal istý zákazník.
(sita)