BRATISLAVA - Spoločnosť Summit Motors Slovakia, ktorá na Slovensku zastupuje značku Ford, požiadala televíziu JOJ o stiahnutie svojej reklamy z vysielacieho času reality šou VyVolení. Juraj Vydarený z marketingového oddelenia tejto spoločnosti povedal, že "nechceli, aby sa meno spoločnosti Ford spájalo s reláciou VyVolení". TV JOJ podľa Vydareného promptne vyhovela ich požiadavke a presunula ich reklamy od 1. októbra na iné časy. Ďalším dôvodom na stiahnutie reklamy bol podľa Vydareného aj fakt, že reláciu VyVolení sledujú v prevažnej miere diváci, ktorí nie sú cieľovou skupinou spoločnosti Ford. "Nebolo by preto efektívne vysielať našu reklamu v čase tejto relácie."
Hovorca televízie JOJ Ľudovít Tóth potvrdil, že televízia presunula reklamu na základe požiadavky mediálnej agentúry zastupujúcej spoločnosť Ford. (sita)