Výzvu na zaplatenie dostalo v júni tohto roku asi 550-tisíc domácnosti, z ktorých zaplatilo asi 238-tisíc. Prihlásilo sa však aj 74-tisíc nových koncesionárov.
Celá kampaň priniesla Českej televízii zisk 131 miliónov, náklady na ňu boli približne vo výške 15 percent zo zisku.
Na zaplatenie dostali neplatiči najprv lehotu 21 dní, neskôr bola predĺžená na 30 dní. ČT si totiž uvedomovala preťaženosť liniek, na ktorých sa mohli občania informovať o výške dlhu.
Krafl pripustil, že v databáze s 3 miliónmi poplatníkov boli aj niektoré chyby, v asi 1500 prípadoch sa museli ospravedlniť. Poškodeným občanom uhradili náklady spojené s overením dlhu. Nijaké žaloby zatiaľ podané neboli. Pokuta pri odhalení neplatiča je v Česku 10-tisíc korún. ( zu)