Je to už 12 rokov, čo spoločnosť BILLA otvorila na Slovensku svoj prvý supermarket. Svoju pozíciu na slovenskom trhu si firma BILLA upevnila tohto roku kúpou obchodenej siete Delvita, čím sa počet obchodov rozrástol o ďalších 11 predajní. V súčasnosti je so 78 predajňami na dosah ruky svojim zákazníkom naozaj po celom Slovensku.
Podiel potravinárskeho sortimentu je približne 80 %, pričom veľký dôraz je kladený na čerstvé potraviny. Oddelenie čerstvého tovaru, lahôdok, ovocia a zeleniny, samoobslužné oddelenie mäsa a mäsových výrobkov prináša každodenne čerstvý tovar najvyššej kvality. Dôkazom neustále rastúcej kvality je vysoký podiel predaja ovocia a zeleniny, kde je na čerstvosť a kvalitu kladený mimoriadny dôraz. V snahe ponúknuť zákazníkom kvalitné výrobky vo výhodných cenách zaviedla sieť Billa vo svojich predajniach vlastnú značku Clever. Producentmi značky Clever sú pre väčšinu výrobkov slovenskí výrobcovia, ktorý sú schopní dodržiavať všetky kvalitatívne predpisy. Dôraz sa kladie najmä na obsah výrobkov a nie na drahé obaly, čo zaručuje cenovú konkurencieschopnosť značky Clever s podobnými tovarmi predávanými v diskontných predajniach. Od konca septembra 2002 funguje v sieti
BILLA zákaznícky vernostný systém BILLA klub. Výhodami členstva v BILLA klube sú špeciálne zľavy, získavanie bodov za každý nákup a ich využitie na kúpu bonusových výrobkov, ktoré sú členom BILLA klubu ponúkané s výraznou zľavou. Zvyšné body si môžu zákazníci zameniť aj za poukážky na zľavy pri nákupe. BILLA rada experimentuje a preto prijala jedinečnú ponuku leteckej spoločnosti Slovak Airlines predávať poukážky na letenky prostredníctvom vlastných predajní. Pre potravinársku sieť je to síce neobyčajný produkt, ale obidve strany sú presvedčené, že práve BILLA so svojim množstvom predajní a ich dostupnosťou je garantom úspešnosti tohto projektu. Spoločnosť BILLA sa postupne na Slovensku vypracovala na supermarketového lídra. Dobrá poloha predajní v mestách, sortimentná pestrosť i kvalita tovaru, kultivovaná komunikácia so zákazníkmi cez reklamu, akcie, zákaznícke karty aj priamy kontakt v predajni - to sú popri zamestnancoch základy, prečo sa obchodu BILLA na Slovensku darí stále viac.