Televízie v boji o diváka menia programy

BRATISLAVA - Televízia JOJ v stredu dosiahla výrazný úspech - v hlavnom vysielacom čase predstihla počtom divákov nielen Jednotku STV, ale aj Markízu. Jej celkový denný podiel na televíznom trhu sa od minulého týždňa zvýšil až o 10 percent, pričom strácal

a najmä Markíza.

Súťaž Big Brother, na ktorú sa Markíza predovšetkým spolieha, síce prvé dva týždne od svojho začiatku viedla, ale už od pondelka je podobný program VyVolení na JOJ najžiadanejším večerným programom slovenských televízií. V stredu mal 14-percentnú sledovanosť.

"V ratingoch sa odráža skutočnosť, že náš formát nastúpil na obrazovky o dva týždne neskôr. Do domu sme podľa licencie uviedli naraz 16 ľudí," povedala hovorkyňa Markízy Ivana Semjanová.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Účastníci VyVolených sa do súťaže dostávali postupne, a diváci sa teda s nimi údajne lepšie zoznámili. Zábery sú pohyblivé a strihané z réžie, kým v dome Veľkého brata sledujú diváci len zábery statickej kamery.

SkryťVypnúť reklamu

Markíza robí zmeny a podľa Semjanovej "zlepšujeme aj režijnú a strihovú stránku formátu".

Sklamaním je pre Markízu nateraz aj sledovanosť jej seriálu Medzi nami, ktorá za dva týždne klesla z 12 na 7,4 percenta. "Divák si ho ťažšie hľadal, v týchto dňoch však začiatok jednotlivých časti ustálime na pevnú hodinu," hovorí Semjanová.

Slovenská televízia v tomto období tiež prakticky zo dňa na deň mení svoju vysielaciu štruktúru. Svoj seriál Rodinné tajomstvá so sledovanosťou 5 - 6 percent presunula na neskoršiu hodinu, vo štvrtok bude vysielať naraz dva diely. V stredu nasadí namiesto seriálu romantické filmy. Z jej relácií majú okrem Správ STV lepšiu sledovanosť relácie Pošta pre teba, Drišľakoviny, SOS či hra Ruku na to! (zu)

SkryťVypnúť reklamu

Podiel na trhu 5. októbra 26. septembra

Stanica Celý deň 19.00 - 22.00 Celý deň 19.00 - 22.00
Markíza 27,9 24,4 31,6 30,9
JOJ 22 27 17,2 18,2
Jednotka STV 18 21,6 16,1 18,6

Poznámka: Podiel na trhu vyjadruje, koľko percent z ľudí, ktorí mali zapnutú televíziu, si vybralo práve spomínanú stanicu.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 587
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 309
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 338
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 910
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 864
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 392
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu