V hypermarkete sa už začali tváriť, že sú Vianoce

Predavačka bratislavského Tesca v centre mesta včera vykladala do regálov tovar - ozdobné retiazky, umelohmotné vianočné ruže, červených anjelov z keramiky. Netvárila sa veľmi nadšene, keď sa jej tretí zákazník asi o desať minút pýtal: "Čo tak skoro?" ..

Takto vyzeralo bratislavské Tesco včera. FOTO SME - PAVOL MAJER


Predavačka bratislavského Tesca v centre mesta včera vykladala do regálov tovar - ozdobné retiazky, umelohmotné vianočné ruže, červených anjelov z keramiky. Netvárila sa veľmi nadšene, keď sa jej tretí zákazník asi o desať minút pýtal: "Čo tak skoro?" Jednému z nich odpovedala, že "v posledných rokoch sa vždy začína takto skoro, vlani sme začali už v septembri".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zákazníci sa tak už začiatkom októbra môžu v Tescu cítiť ako tesne pred Vianocami. Vidia ovešané umelohmotné vianočné stromčeky, vianočné ozdoby, elektrické sviečky na strope, papierové pútače s domčekmi so zasneženou krajinou a nápis "víta vás darčekovo".

SkryťVypnúť reklamu

Hovorkyňa Tesca Oľga Hrnčiariková v televízii hovorila, že vychádzajú z prieskumov zákazníkov a ich očakávaní. Vraj sa stretávajú s pozitívnou reakciou.

Včera na obed v rádiu vysielali dopravné správy, kde redaktor upozorňoval vodičov smerujúcich na sever na kolónu áut za kombajnmi, ktoré sa presúvajú na polia, kde je ešte úroda. Kukuricu nezobrali ešte ani na teplom Záhorí. Včera bolo v Bratislave 22 stupňov a v Tescu doplnili aj posledný regál s vianočnými ozdobami.

Marta Černá z Fóra spotrebiteľov hovorí, že neexistuje žiaden predpis, ktorý by určoval obchodníkom začiatok vianočnej výzdoby a predaja vianočného tovaru. "Čudujem sa, že to robia, lebo ľudia už majú toho plné zuby," hovorí. Podľa nej v okolitých krajinách začínajú ozdobovať jednotlivé oddelenia hypermarketov v polovici novembra. "Určite nie prvý októbrový týždeň."

SkryťVypnúť reklamu

Marketingovej poučky, že reklama musí prísť s výrazným predstihom, sa dôsledne držia viaceré obchody. Napríklad nákupné stredisko Polus v polovici letných prázdnin spustilo kampaň, v ktorej presviedčalo, že deti sa tešia do školy a treba im kúpiť peračník. (rf)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 587
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 309
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 338
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 910
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 864
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 392
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu