
FOTO – www.strategie.sk
Billboardy s názvom Na aké nohy chceš postaviť Slovensko? ponúkajú tri topánky. Teniska Mikuláša Dzurindu – korupcia s číslom 6 a Mečiarova kovbojská čižma – privatizácia veľkosti 9 sú postavené do kontrastu s vyleštenou čiernou jedenástkou Roberta Fica. Podľa Pavla Hapáka z mesačníka Stratégie volebná kampaň je už tu.
Autorom billboardu je mediálny poradca Smeru Fedor Flašík. Hovorí, že billboard má symbolizovať „filozofiu tretej cesty“. Flašík bodoval kontroverznými reklamnými výtvormi už v časoch, keď pracoval pre HZDS – namontoval hodiny, ktoré odpočítavali čas prezidentovi Kováčovi, alebo prichystal falošnú scenériu slovenskej krajiny vo volebnej kampani HZDS v roku 1998. Aké číslo topánok Dzurinda, Mečiar a Fico naozaj nosia, sa nám včera nepodarilo zistiť. (hr)