Bratislava 5. októbra (TASR) - Zo slovenských televízií je najsledovanejšou TV Markíza, pozerá ju 67 percent divákov. Sledovanosť na úrovni 35 percent zaznamenala Jednotka (STV), za ňou sa umiestnila TV Joj s 23 percentami divákov. Nasleduje Dvojka (STV) so šiestimi, RTL Klub a NOVA s piatimi, ďalej Prima TV a TA3 so štyrmi percentami. Desiatku najsledovanejších televízii uzatvárajú ČT 1 a TV2 s dvojpercentnou sledovanosťou.
Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI, ktorý agentúra Median uskutočnila od 25. apríla do 14. augusta na vzorke 2122 obyvateľov Slovenska od 14 do 79 rokov. Celková sledovanosť všetkých televízií je 89 percent. Televíziu sleduje viac ako 3,8 milióna divákov.
hol som