Piatok, 23. október, 2020 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky

Do reklamy v USA sa vracia humor

Američania majú stále zmysel pre humor, ale momentálne je potrebná opatrnosť, pretože sa môže ľahko niekoho dotknúť, vyhlasuje prezidentka americkej reklamej agentúry Leo Burnett Cheryl Bermanová o opatrnom návrate k humoru v reklamných spotoch, ktorý ...

Američania majú stále zmysel pre humor, ale momentálne je potrebná opatrnosť, pretože sa môže ľahko niekoho dotknúť, vyhlasuje prezidentka americkej reklamej agentúry Leo Burnett Cheryl Bermanová o opatrnom návrate k humoru v reklamných spotoch, ktorý sa z nich vytratil po teroristických útokoch na New York a Washington.

Reklamné šoty počas amerického futbalového finále Super Bowl, jedného z najsledovanejších televíznych programov, a šoty pripravované pre nadchádzajúce zimné olympijské hry ukazujú, že niekoľkomesačná éra vážnej a vlastenecky ladenej reklamy, ktorá dojímala k slzám, sa končí. Hranice humoru sú však naďalej obmedzené.

Skryť Vypnúť reklamu

„Je pár vecí, z ktorých si uťahovať nemožno. Patria tam napríklad humorné skeče o leteckom nešťastí, sprisahaní, o cudzincoch, vysokých budovách a mnoho ďalších,“ vysvetľuje Edward Boches, riaditeľ tvorivej skupiny spoločnosti Wenham.

Humor sa preto odmeriava na lekárnických váhach a rozhodne sa nepripravuje nič, v dôsledku čoho by sa ľudia váľali od smiechu na zemi, myslí si hovorca texaskej reklamnej agentúry GSD&M Eric Webber.

Americká telefónna spoločnosť Nextel Communications napríklad stiahla reklamný šot, v ktorom nešťastný chlapec spadne do výťahovej šachty, pretože jeho telefónna spoločnosť zabudne zaslať správu o opravách výťahu. Predtým by takýto šot prešiel bez povšimnutia, teraz zveličenie jatrí nedávne rany, keď tisícky ľudí zasypali trosky Svetového obchodného centra.

Skryť Vypnúť reklamu

Bermanová tvrdí, že reklamy sú teraz „láskavejšie, citlivejšie a vľúdnejšie,“ pretože si to vyžadujú spotrebitelia, ktorých nálady sa menia z mesiaca na mesiac.

Všetko by sa malo zlomiť počas zimnej olympiády. Všetky reklamné spoločnosti očakávajú, že vtedy sa vrátia Američania k zábavným a vtipným reklamám. (čtk)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  4. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  5. Vitajte v postapokalyptickom svete
  6. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  7. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  8. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  9. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  10. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  1. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  2. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  3. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  4. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  5. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  6. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  7. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  8. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  9. Úprava osobného motorového vozidla
  10. Important information for Brazilians living in Slovakia
  1. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 16 512
  2. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 15 866
  3. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 12 360
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 996
  5. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 11 875
  6. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 10 863
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 10 190
  8. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje 9 726
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 565
  10. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 472
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu