Lehota splatnosti býva až 60-75 dní. Najlepšie v tomto smere vychádza Kaufland (21 dní), najhoršie Delvita, Jednota, Tesco a Spona (60-75 dní).
Požiadavky na zľavy: 16-percentná zľava na všetky výrobky, 18-percentný štvrťročný „bonus“, sedempercentný bonus na tri druhy výrobkov, ročná obratová zľava v závislosti od objemu predaja, akciové zľavy od 8 do 15 percent.
Ďalšie poplatky: za zverejnenie produktu na propagačnom letáku (týka sa iba ceny) – od 10-tisíc korún (napríklad v Coope a Delvite) do 40-tisíc Sk (v Tescu a Spone). Carrefour vyžaduje dokonca percentuálne „sadzby“, ktoré idú až do šesťmiestnych čísiel.
Vystavovanie tovaru na výhodnom mieste (čelo regálu, pokladničná zóna): ročný prenájom regálu – od 5- do 15-tisíc korún. Reťazce to však negarantujú a aj po zaplatení súm niektoré výrobky vyraďujú z predaja.
Zalistovacie poplatky sú buď v pevných sadzbách (Metro 25-tisíc, Tesco 5- až 20-tisíc, Spona 40-tisíc) alebo v percentách (Kaufland 4–5 %, Interfruct 4-50 %, Carrefour 6-8 % , Billa 5-8 %).
Zdroj: SPPK