BRATISLAVA - Vydavateľský a produkčný dom TREND Holding dosiahol v minulom roku celkové tržby na úrovni 149,3 milióna korún, čo bolo medziročne viac o 16,8 percenta. Podľa konateľa spoločnosti Olivera Brunovského vytvorila viac ako 75 percent tržieb inzercia, pričom rýchlejšie ako priemer rastie záujem o inzerciu v TREND Top ročenkách s firemnými stupnicami a prehľadmi. "Predaj týždenníka TREND predstavuje asi 10 percent celkových tržieb. Takýto nízky pomer je v type publikácií s vysokou kvalitou cieľovej skupiny obvyklý," vysvetlil Brunovský. Zvyšok tržieb tvorí výnos z ďalších aktivít, ako sú napríklad predaj databáz, dát zo stupníc či TREND konferencie.
TREND Holding hospodáril vlani so ziskom po zdanení na úrovni 7,4 milióna korún, zatiaľ čo v roku 2003 evidoval čistý zisk 2,9 milióna korún. V tomto roku očakáva spoločnosť podľa Brunovského nárast tržieb o približne 9 percent. Zisk po zdanení by sa mal za rok 2005 pohybovať okolo 9 miliónov korún.