Sydney 1. februára (TASR) - Mobil vyzváňajúci s otrasnou
melódiu je oveľa otravnejší ako kolega so zlým dychom či
spolupracovník, ktorý si berie veci z pracovného stola bez opýtania.
Podľa štúdie vykonanej na 6000 austrálskych zamestnancoch
dokážu kolegovia ľudí rozčúliť najmä neschopnosťou doplniť toaletný
papier, či odstrániť z faxu zaseknutý papier.
Vedci z náborovej firmy TMP Worldwide odporúčajú, aby si
kolegovia navzájom úprimne povedali, čo ich dráždi, a vyhli sa tak
stresu a nepríjemným konfrontáciám na pracovisku.
Medzi desiatku najiritujúcejších vecí na pracovisku respondenti
zaradili:
1. otrasné zvonenie mobilu,
2. zastarané a nefunkčné zariadenia,
3. kritizovanie práce iných,
4. nepríjemný telesný zápach a zlý dych,
5. spolupracovníci, čo nikdy nevymenia prázdnu rolku toaletného
papiera za novú,
6. kolegovia, čo prichádzajú ako poslední a prví z práce odchádzajú,
7. "vševedúci" kolegovia, čo v živote nespravili chybu,
8. spolupracovníci, čo nedopĺňajú papier do prístrojov,
9. zle prebratý odkaz,
10. kolegovia, čo si berú veci z cudzieho stola bez opýtania.