Kvalitná služba a jej cena

Personalistika a konzultačná činnosť prináša vo svojej praxi množstvo situácií, keď je potrebné vysvetľovať, aká je to práca a čo je jej výsledkom.

Naša filozofia je postavená na vízii interaktívneho identifikovania potrieb zákazníka a následného uspokojovania týchto potrieb za predpokladu maximálneho porozumenia medzi klientom a konzultantom v otázkach predstavy produktu - kandidáta. Metódy našej práce sú známe a klienta s nimi vždy podrobne oboznámime. Nie sme spoločnosť, ktorá svoje služby poskytuje na trhoch práce, inzerát je pre nás prostriedkom oslovenia len na výslovnú žiadosť zo strany klienta.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dôvodom je fakt, že sa špecializujeme na vyhľadávanie profesionálov zo skúsenosťami a zodpovedajúcim vzdelaním. V podmienkach nášho trhu ide o ľudí na vyššom a v individuálnych prípadoch na strednom stupni riadenia, alebo v úzko špecializovaných pozí-ciách. Niekto môže na-mietať skutočnosťou, že na Slovensku je v porovnaní so susednými krajinami pomerne málo týchto pozícií, ale jednoducho spoločnosť je zameraná na tento spôsob práce, a tak sa profiluje aj v ostatných európskych krajinách.

SkryťVypnúť reklamu

Pracujeme samozrejme za iných podmienok, ale naši klienti sú s tým oboznámení. Čo za to poskytujeme? Dovolím si povedať, že presne to, čo klient aj kandidát od takejto spoločnosti očakáva. Predovšetkým neustále komunikujeme veľmi otvoreným spôsobom, a to aj s klientom, ako aj s kandidáto. Nesľubujeme nezmysly, sme na trhu dlho, v našej spoločnosti je silná personálna kontinuita a aj naša databáza zodpovedá týmto skutočnostiam. Veľký dôraz kladieme na dodržiavanie etických zásad, ako aj zásad všeobecnej slušnosti. Tým, ktorí situáciu poznajú, asi nemusím vysvetľovať, o čom hovorím. Kandidát u nás dostáva odpoveď aj v prípade, že je negatívna, dostáva ju najskôr, ako je to možné, a nie po niekoľkých mesiacoch. Pre klienta vyhľadávame vhodného kandidáta skutočne v celom spektre odvetvia, o ktoré má záujem.

SkryťVypnúť reklamu

Naši klienti predstavujú spoločnosti, ktoré chcú obsadiť konkrétnu pozíciu skutočne najlepším možným kandidátom. Tu nie je možné uprednostňovať svojich známych, priateľov alebo rodinných príslušníkov. Preto sme nikdy nepracovali pre štátne podniky a štátnu správu, kde iný spôsob vyhľadávania takmer neexistuje.

Česká a slovenská realita personálneho poradenstva predstavuje jeden veľmi podobný, navzájom previazaný komplex, kde sa môžete stretnúť skutočne so všetkým. Obraz, ktorý sa najviac podobá realite, však dostanete od kandidátov a klientov. Kandidáti nedostávajú odpoveď ani po mesiacoch, niekedy aj vôbec, interview na obsadenie vysokej pozície prebehne za desať minút a zostáva bez spätnej väzby. Klienti dostávajú nepravdivé údaje a často sú zavádzaní. Výsledkom je rýchla práca, ktorá vedie ku konečnému nesúladu pôvodnej predstavy s realitou, a následné problémy.

SkryťVypnúť reklamu

Len malý obmedzený počet personálnych firiem kladie hlavný dôraz na kvalitu. Dôležité je, že existujú. Do tejto kategórie sa zaraďuje aj naša spoločnosť. Naše úspechy nespočívajú v zľavách a objemoch. Túto kategóriu prenechávame iným. Od nás sa požaduje maximálny možný výsledok a to je pre nás jediným kritériom. Negatívne reakcie na našu prácu prakticky nepoznáme, a preto máme dlhodobých klientov.

Krátko sa vrátim k tomu, čo som začala na úvod. Na priemerne vyspelom trhu by každý klient aj kandidát mal zhodnotiť svoje očakávania a možnosti. Produkt má v každej oblasti svoju cenu, ktorá je odvodená od pridanej hodnoty, ako aj materiálu. Netreba si robiť ilúzie, že v personálnom poradenstve a výbere je to inak. Ľudia skutočne tvoria charakter ktorejkoľvek firmy a nízka kvalita a neprofesionalita je vidieť. Napriek tomu, že si mnohí myslia, že nie. ANNA MAŇÁSKOVÁ

SkryťVypnúť reklamu

Managing Director PMC International

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 532
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 200
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 702
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 895
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 958
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 824
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 803
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 469
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu