Povianočné reklamácie sú väčšinou úspešné

BRATISLAVA (SME - pal) - Len čo včera ráno otvorili obchodný dom Tesco v Bratislave, pracovníčky oddelenia služby zákazníkom sa nezastavili a za ich chrbtami narastala hora reklamovaného tovaru - vianočných darčekov. Najviac bolo nevyhovujúceho textilu ..

BRATISLAVA (SME - pal) - Len čo včera ráno otvorili obchodný dom Tesco v Bratislave, pracovníčky oddelenia služby zákazníkom sa nezastavili a za ich chrbtami narastala hora reklamovaného tovaru - vianočných darčekov. Najviac bolo nevyhovujúceho textilu a hračiek. Nevhodná veľkosť, farba, chýbajúce súčiastky v stavebnici či bábika, ktorej nohy boli v škatuli len priložené. Dôvody reklamácie sú rôzne. Nevhodne vybraný tovar, duplicitné darčeky, chyby výrobkov. K pultu pristupuje pani s videokazetou. Synovec vraj takú už má, a preto by chcela naspäť peniaze. Dôvod na vrátenie peňazí to síce nie je, ale zákazníčka odchádza spokojná, aj s hotovosťou. V Košiciach je situácia podobná. "Najčastejšie sa reklamujú hračky. Ak chce zákazník tovar vymeniť, vybavia ho priamo v oddelení. Môže sa však stať, že si nevyberie, a vtedy mu vrátime peniaze," hovorí pracovníčka reklamačného oddelenia Tesca v Košiciach. V obchode s hudobnými nosičmi Bontonland v Prievidzi sa včera tiež stretli s množstvom reklamácií. "Chodia sem ľudia, ktorí dostali dva rovnaké dary. Vrátiť peniaze im nemôžem, ani ak reklamujú chybný tovar. A možnosť, že by ho úspešne vymenili, je asi jedna k tisícke. Kvôli počítaču sa musí zhodovať nielen cena, ale aj autor," uviedol predavač. V bratislavskom kníhkupectve Luxor uprednostňujú výmeny kníh pred vrátením finančnej hotovosti. Po vianočnom zhone vám dokonca vymenia aj zle vyskúšané topánky. "Vymenili sme aj topánky, ktoré boli malé. Keďže sme však nemali väčšie číslo, vrátili sme zákazníkovi peniaze," hovorí pracovníčka pokladnice v predajni obuvi Baťa. Podmienkou každej reklamácie je pokladničný blok.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 586
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 303
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 120
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 338
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 913
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 862
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 395
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu