Jak získat věrné zákazníky

Barbara A. Glanz

Grada Publishing

Cena: 146 Sk

Hneď v úvode publikácie sa píše - Pri- spievať k budovaniu a upevňovaniu vernosti zákazníkov je povinnosťou všetkých zamestnancov organizácie. Musia si však uvedomiť, že to neznamená iba získavanie nových zákazníkov, ale že je oveľa dôležitejšie udržať si práve tých súčasných. Preto je nevyhnutné, aby organizácia vedela, čo z poskytovaných služieb má pre zákazníka taký význam, že jej zostáva verný, a aby zvážila, na čo má vynaložiť väčšinu svojho času, peňazí a energie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Na stránkach publikácie sa možno stretnúť s odpoveďami na otázku, čo je to zákaznícka vernosť, spôsoby, ako definovať svojich zákazníkov. Autorka tiež rozoberá základné služby a tiež zákaznícke služby, ktoré predstavujú systém dodania produktu alebo služby, spôsob, ako sa so zákazníkom zaobchádza počas obchodnej transakcie. Práve zákaznícke služby zahŕňajú štyri veci, ktoré zákazník vyžaduje: priateľské, starostlivé služby (vyžadujú zdvorilosť a úctivosť), pružnosť pri uspokojovaní potrieb, okamžité vyriešenie vzniknutého problému (chcú, aby ho vyriešil prvý pracovník, s ktorým prídu do styku, a nemusí to byť vždy iba problém obchodný), nápravu v prípade vzniknutej chyby.

Ďalej sa tu môžno dočítať, prečo je dobré poskytovať výhody, ako ich využiť. Autorka tiež približuje zákaznícku vernosť v praxi, poukazuje na rozdiely medzi získavaním a udržiavaním zákazníkov, ako strata jedného z nich ovplyvní základnú líniu firmy, ako nové podnety a nová taktika pomáhajú udržať zákazníkov i na čo má firma sústrediť viac času, peňazí a energie. Zaujímavé podnety prinášajú aj kapitoly Sťažnosti môžu upevniť vernosť a Vaša úloha pri získavaní verných zákazníkov. (sbr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 546
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 240
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 995
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 048
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 939
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 824
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 447
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu