Obchodný dom internet

Reklamný banner na webstránkach sa ukázal ako najúčinnejší spôsob prilákania zákazníkov. Až štvrtina on-line nákupcov sa totiž o stránke, na ktorej si neskôr objednala tovar a pomocou čísla svojej kreditnej karty zaň aj zaplatila, dozvedela práve z banner

ov alebo liniek voľne prístupných na internete. V tomto smere je pre firmy pôsobiace v e-biznise oveľa výhodnejšie inzerovať na internete ako napríklad v tlači, z ktorej sa o možnostiach nakupovania prostredníctvom globálnej siete dozvedelo iba 17 percent neskorších zákazníkov. Ešte horšie je na tom reklama v televízii (11 percent), rádiu a na billboardoch (obe po 4 percentá). Vyplýva to z marketingovej štúdie konzultačnej spoločnosti Andersen Consulting. Pri prieskume dokonca zistila, že primárnym faktorom určujúcim, na ktorej stránke e-klienti nakúpia, nie je cena (na tú sa predávajúci, paradoxne, vždy zamerajú), ale úspora času, pohodlie a bezpečnosť webstránky. Zdôrazňovanie nízkych cien nie je teda zárukou prilákania zákazníkov ani ich opätovnej návštevy. Šetrní on-line zákazníci posudzujú totiž komplexnú nákupnú skúsenosť - od prvého kliknutia myšou až po dodávku domov, ktorá by mala byť zahrnutá, samozrejme, v cene. Tento rok sa na vianočné nákupy do "obchodného domu internet" vybralo 82 percent skúsených surferov, pričom vlani to bolo iba 56 percent. Hoci táto štúdia vychádza z prieskumu trhu v Spojených štátoch, starý kontinent by mal v tomto smere Ameriku dobehnúť už o dva roky. (tv)

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 594
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 326
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 138
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 349
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 881
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 879
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 375
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu