ateľ súťaže Information Management ‘99 Awards. Projekt Eureka je založený na zdieľaní vedomostí formou databázy informácií, ponúkajúcej tipy a rady na riešenie problémov. Eureka zvyšuje kvalitu zákazníckeho servisu spoločnosti Xerox tak, že pracovníci zákazníckeho servisu dokážu problém rýchlejšie identifikovať, riešiť a zabrániť mu v prevádzkach po celom svete. Tento systém je samostatný, nevyžaduje žiadny ďalší obsluhujúci personál na zbieranie nových informácií a udržiavanie databázy. Výsledkom používania systému je zníženie nákladov o 10 %, Eureka identifikuje problém a ušetrí 50 % času potrebného na opravu, ochrana životného prostredia - menej zásahov u zákazníka - znamená menej emisií z dopravných prostriedkov a menej papierovania šetrí lesy.
Nové možnosti systému Eureka sú urýchlenie zákazníckeho servisu pri riešení "jednoduchých" problémov, sprístupnenie databázy pre partnerov, konzultantov a zákazníkov firmy Xerox, zlepšenie dodávok náhradných dielov a použitie tipov a rád na vylepšovanie produktov.