Ako prezentovať firmu, produkt, seba, názor

Danuše Rodryčová

Grada Publishing

Cena: 176 Sk

Ako vyplýva z názvu publikácie, ide o súbor rád, ktoré by mali pomôcť spoločnostiam prezentovať sa. Nejedná sa však len o prezentácie spoločnosti, ale môže ísť aj o prezentácie osobné či rôzne videokonferencie a multimediálne prezentácie. Publikácia hneď v úvode uvádza dve pravidlá - stanoviť si cieľ, čo treba dosiahnuť prezentáciou, a investovať do úspešnej prezentácie. Pozornosť si zaslúži aj prezentácia názoru. Za prezentáciu možno pokladať aj aktívnu účasť na špecializovaných výstavách - u nás či v zahraničí sa snažíme davy ľudí prilákať a vnútiť im svoj tovar či služby, alebo aspoň dostať do povedomia značku firmy. Do podobnej kategórie patrí aj vystavenie stránok na Internete či elektronická pošta.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zároveň sú tu aj rady pre mužov a ženy, ako majú prispôsobiť svoj zovňajšok i správanie dosiahnutiu vhodného dojmu a napokon aj celej prezentácie.

Autorka postupne prechádza osobnou prezentáciou, či už pri prvom stretnutí, hľadaní nového zamestnania, zvyšovaní platu. Pripája tiež zásady, ako postupovať pri písaní životopisu. Prezentácia názoru je tiež súčasťou firemnej-obchodnej prezentácie. Celá osobnosť sa nesmie s prezentovaným názorom rozchádzať. Svoj priestor tu dostáva aj obchodná prezentácia. Je veľmi náročná, pretože spája osobnú prezentáciu, prezentáciu názoru, produktu, služby a pod.

Veľmi cenné rady pridáva autorka v kapitole veľtrhy a výstavy. Do možných kategórií ako sa vhodne a predovšetkým odborne prezentovať na verejnosti patria aj vedecké prezentácie a konferencie.

SkryťVypnúť reklamu

Ďalšia kapitola prináša informácie o technike a najnovších technológiách, ktoré pomáhajú zdokonaľovať priebeh akýchkoľvek typov prezentácií. Jednotlivé zariadenia sú priblížené na fotografiách. Objavuje sa tu aj prezentačný príklad. Podstatná časť je venovaná aj Internetu a elektronickej pošte.

Svoj priestor tu má okrem iného aj samotná organizácia a metodológia. Začína sa návrhom na konanie prezentácie, ďalej finančným a personálnym zabezpečením, určením termínu a miesta konania. Pristavuje sa pri okruhu poslucháčov, ktorým bude určená, programom, výberom prednášajúcich. Možno tu nájsť a časť venovanú bezpečnosti informácií a autorským právam. (r)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 592
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 316
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 130
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 343
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 898
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 874
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 382
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu