Veľa belgických rodín našlo vo svojich poštových schránkach reklamné letáky na hygienické vložky a tampóny - adresátmi však boli muži. Jedným z pánov, ktorých táto kuriózna pošta priviedla do rozpakov, bol aj René Jacobs. Leták ho oslovil takto: „Určite to poznáte - počas dní svojej menštruácie hľadáte to najlepšie riešenie.“ K listu boli pribalené aj skúšobné exempláre intímnych hygienických potrieb. Distribútor výrobkov, ktorému sa reklamná kampaň vymkla z rúk, si chybu priznal: „Pán Jacobs naozaj nie je jediným flámskym mužom, ktorému sa dostal do rúk tento absurdný list. Odštartovali sme reklamnú kampaň a do počítačového zoznamu adries sa dostalo zopár nesprávnych údajov.“
ÚSPORY V OPUSTENOM HROBE
Vdova zo severotalianskeho Trevisa dospela k názoru, že najlepšie miesto, kde spoľahlivo uchráni svoje úspory, je opustený hrob na miestnom cintoríne. Do tohto nezvyčajného úkrytu uložila dve plastové tašky s 230 miliónmi lír (takmer štyri a pol milióna korún) v stotisícových bankovkách. Na úkryt však náhodou narazili hrobári, ktorí peniaze odovzdali polícii. Tá dospela k záveru, že ide o kriminálnu záležitosť a že zločinci využívajú hrob ako úkryt svojej koristi. Na prekvapenie policajtov však na stanicu prišla žena stredných rokov, aby ohlásila, že ju niekto olúpil o celoživotné úspory. Dokonale popísala svoj úkryt a dodala, že peniaze mala až do augusta doma, ale potom si povedala, že na cintoríne budú pred zlodejmi vo väčšom bezpečí. Polícia žene vráti peniaze až po tom, ako dôkladne preverí všetky okolnosti prípadu. (TASR, ČTK)