BRATISLAVA (SME - r) - Služby Fedora Flašíka, bývalého majiteľa reklamnej agentúry Donar, ktorá pod jeho vedením zabezpečovala pompéznu predvolebnú kampaň HZDS, dnes využíva Robert Fico. „Považujem pána Flašíka za človeka, ktorý dokáže z obyčajnej vody urobiť kokakolu alebo pepsikolu, preto by som bol hlúpy, keby som nevyužil jeho užitočné rady pre mediálnu kampaň,“ povedal včera v TV Markíza Fico. Donar je známy najmä billboardmi s obrazmi švajčiarskej krajiny prezentovanej ako Slovensko či hodinami verejne odrátavajúcimi čas do odchodu prezidenta M. Kováča z funkcie. Fico vyhlásil, že bývalé aktivity F. Flašíka mu vôbec neprekážajú, napriek tomu, že pri avizovaní svojej strany sa verejne dištancoval od politiky aj od spolupracovníkov hnutia. Flašíkove mediálne skúsenosti chce Fico využiť najmä pri štarte svojej novej strany.