uje kľúčový komponent riešení SAP CRM (Customer Relationship Management). Týmto priblížením sa k pojatiu e-businessu zladil SAP svoje riešenie CRM s ohlásenou internetovou stratégiou mySAP.com. Komponent SAP Internet Pricing and Configurator je určený pre predaj akéhokoľvek tovaru, napr. od nábytku s voľbou materiálu, veľkosti a modelu až po osobné počítače vyznačujúce sa značným množstvom voliteľných komponentov a pod. Zákazníci sa budú môcť pripojiť na webovú stránku predajcu, zistiť konfiguračné možnosti ponúkaných produktov a služieb v reálnom čase, porovnať ceny jednotlivých konfigurácií a potom tovar objednať. Objednávka sa automaticky (bez nutnosti tvorby nového záznamu) objaví v systéme R/3 predajcu v reálnom čase, ktorý s ňou potom ďalej pracuje. Riešenie poskytuje potrebnú flexibilitu pre všetky typy predajných kanálov - priamych i nepriamych.
Dostupnosť ďalších na Internet orientovaných komponentov, určených pre oblasť mobilného predaja a služieb v rámci riešenia CRM plánuje SAP do konca roku 1999.