lebo mechanici ich po pretekoch rýchlo zakrývali plachtou a schovávali do boxov, to je však tradičný postup aj iných tímov, ktoré nenechávajú výrobné tajomstvo všadeprítomným špiónom. „Viete, v F1 je to tak, že každý každého kontroluje. Neoslovia vás hneď, ale keď sa prechádzate medzi jazdcami, počujete od nich všelijaké poznámky, na ktoré potom zareagujete,“ povedal Bauer. Na otázku, prečo Ferrari neskontrolovali už po pretekoch na Nürburgringu, Bauer odpovedal: „Autá nekontrolujeme podľa žiadneho kľúča, vyberáme ich náhodne.“ Tím McLaren Mercedes v prípade diskvalifikácie pilotov Ferrari Eddieho Irvina a Michaela Schumachera vyjadril ľútosť. Na pondelňajšej tlačovej besede sa predstavitelia McLarenu vyjadrili: „Cítime s Ferrari.“ Na druhej strane však členovia stajne McLaren tvrdia: „Nie je to ani prvý a ani poslednýkrát, čo z pretekov vylúčili tím aj jazdcov pre porušenie technických pravidiel.“ Takýto trest môže stretnúť aj McLaren. Keďže sa však Ferrari odvolalo, o tom, kto sa stane víťazom nedeľňajšej VC Malajzie, rozhodne v piatok medzinárodný odvolávací súd Svetovej automobilovej federácie (FIA).