v Rimavskej Sobote. Neoficiálne informácie o intenzívnych rokovaniach s rakúskou spoločnosťou BBAG z Linzu hovoria už o niekoľkomesačnom rokovaní. BBAG vlastní pivovary v Rumunsku, Maďarsku, Poľsku i Česku. Problémom, ku ktorému sa nechcel konkrétne vyjadriť ani Karol Jaroš, riaditeľ K&K Company, ani obchodný riaditeľ Stanislav Líška, je záujem BBAG len o pivovary v Martine a Rimavskej Sobote. Práve pivovary v Bytči a Ilave spoločnosť najviac zaťažujú, kedže na Slovensku na rozdiel od Čiech alebo Nemecka neexistujú daňové a iné legislatívne zvýhodnenia menších pivovarov. Napriek priaznivému letu predaj piva na Slovensku klesol a slovenské kapacity na výrobu piva sa využívajú iba na 65 percent. Úverové zaťaženie domácich výrobcov zhoršuje možnosť presadiť sa prostredníctvom reklamy. Od začiatku roka vyrobili štyri pivovary K&K Company takmer 524 hektolitrov piva, ale do reklamy vložili len 5 percent. Pivovar Šariš s výrobou necelých 500 hektolitrov piva dal na reklamu asi 37 percent z celkového objemu všetkých slovenských pivovarov. Situácia troch pivovarov spoločnosti sa zlepšila po tom, čo do nej vstúpil pivovar Gemer so svojou sladovňou. Ako uviedol jeho riaditeľ Stanislav Markuš, zo 17 500 ton vyrobeného sladu odoberajú dcérske pivovary asi 15-tisíc ton, zvyšok bude smerovať do niekoľkých pivovarov v Chorvátsku. Slad sa snažia z pivovaru Gemer exportovať do Talianska i Francúzska. V najzložitejšom období sa v porovnaní s ostatnými pivovarmi spoločnosti nachádza pivovar v Ilave. Po zmene vedenia sa v ňom podarilo situáciu stabilizovať a výsledkom reštrukturalizácie a úsporných opatrení bolo aj zníženie počtu zamestnancov zo 126 (v roku 1996) na súčasných 66 ľudí. Úspechom ilavského pivovaru je podľa vedenia spoločnosti pozitívny zvrat ekonomických výsledkov smerom od červených čísel ku kladnému hospodárskemu výsledku.