„Bola to Veľká cena plná silných emócií. Myslím, že dala tímom zabrať, no zároveň bola atraktívna pre divákov - a to je rozhodujúce. Zároveň som však rád, že Dinizovi sa po kolízii s Wurzom nič vážne nestalo,“ skonštatoval po nedeľňajšej VC Európy v Nürburgringu Niki Lauda, ktorý práve na tomto okruhu (hoci v staršom prevedení) pred dvadsiatimi tromi rokmi utrpel vážne popáleniny. Posledná Veľká cena v tomto tisícročí na európskom kontinente mala všetko, čo diváci potrebujú: napätie, akciu, havárie, neúspech favoritov i víťazstvá „outsiderov“. Azda najväčší kalich horkosti sa pil v stajni horúceho adepta na celkové prvenstvo - vo Ferrari. „Preteky v daždivých prehánkach nám neustále prinášali množstvo problémov, na ktoré sme nevedeli patrične reagovať,“ vyhlásil zjavne sklamaný šéf tímu vzpínajúceho sa koníka J. Todt. „Na prvé zastavenie v boxoch sme čakali Irvina, no nečakane prišiel do nich Salo, lebo mal poškodené predné krídlo, pričom sme stratili veľa času. Potom síce prišiel Eddie, ale príliš skoro a my sme nemali pripravený potrebný materiál. Bolo to ako v zlom filme. Salo neskôr vypadol pre problémy s brzdami, no a Irvine prehral svoj súboj s Häkkinenom o vedenie v majstrovstvách sveta. Je to veľké ponaučenie. Nič však ešte nie je stratené, veď Irvine stráca len dva body a tím osem. O tri týždne v Malajzii budeme pripravení.“ Írsky pilot Ferrari E. Irvine však na margo tímovej stratégie použil tvrdšie slová. „Preteky som nemal rozbehnuté zle a po Häkkinenovej dlhšej zastávke v boxoch som mal šancu na úspech. Tímová réžia však bola doslova katastrofálna a pripomínalo to preteky motokár. Keď som videl ako mechanik nemôže nájsť pneumatiku, tak som si spomenul na Miku, ako v Monze hodil volant o zem. Niečo podobné som chcel urobiť aj ja. Je to ťažké, keď jedna skupina mechanikov obsluhuje dve autá. Zvyšok pretekov bol už len trápením. Auto nemalo dobrý balans a vedel som, že je otázkou času, kedy ma Mika predbehne. Siedme miesto bolo vrcholom zlého dňa. Avšak necítim sa odpísaný. O výsledkoch sa rozhodne v Ázii.“
ĽUDO PETRÁNSKY ml., Nürburgring