BRATISLAVA (SME - dd) - Rozpočet v súčasnosti rozbehnutej imidžovej kampane Slovenského plynárenského priemyslu je 15 miliónov korún. Táto reklama je súčasťou marketingovej komunikácie podniku, ktorá počíta tento rok s výdavkami v objeme 127 miliónov korún. Denníku SME to potvrdil dobre informovaný zdroj z vedenia SPP, ktorý si neželal byť menovaný. Podľa oficiálneho stanoviska podniku sa SPP rozhodol pre túto kampaň na základe prieskumu, ktorý ukázal, že občania od spoločnosti typu SPP očakávajú, že sa bude aktívne podieľať na podpore rôznych humanitárnych, kultúrnych, športových a ekologických aktivít, vrátane projektov na podporu štátnej reprezentácie, ako aj integračného procesu do európskych hospodárskych štruktúr. „V súčasnosti sa sústreďujeme na prezentáciu verejnoprospešných a humanitárnych aktivít,“ povedal hovorca SPP Tibor Repta.