Imidžová kampaň stojí SPP 15 miliónov

BRATISLAVA (SME - dd) - Rozpočet v súčasnosti rozbehnutej imidžovej kampane Slovenského plynárenského priemyslu je 15 miliónov korún. Táto reklama je súčasťou marketingovej komunikácie podniku, ktorá počíta tento rok s výdavkami v objeme 127 miliónov ...

BRATISLAVA (SME - dd) - Rozpočet v súčasnosti rozbehnutej imidžovej kampane Slovenského plynárenského priemyslu je 15 miliónov korún. Táto reklama je súčasťou marketingovej komunikácie podniku, ktorá počíta tento rok s výdavkami v objeme 127 miliónov korún. Denníku SME to potvrdil dobre informovaný zdroj z vedenia SPP, ktorý si neželal byť menovaný. Podľa oficiálneho stanoviska podniku sa SPP rozhodol pre túto kampaň na základe prieskumu, ktorý ukázal, že občania od spoločnosti typu SPP očakávajú, že sa bude aktívne podieľať na podpore rôznych humanitárnych, kultúrnych, športových a ekologických aktivít, vrátane projektov na podporu štátnej reprezentácie, ako aj integračného procesu do európskych hospodárskych štruktúr. „V súčasnosti sa sústreďujeme na prezentáciu verejnoprospešných a humanitárnych aktivít,“ povedal hovorca SPP Tibor Repta.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 594
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 325
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 138
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 348
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 882
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 879
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 377
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu