Pavla Ruska, ktorá by mohla vyústiť do konkurencie. Generálny riaditeľ TV Markíza P. Rusko vo svojej televízii neštandardne propaguje už denník Národná obroda, ktorého členom dozornej rady je šéf publicistiky a spravodajstva TV Markíza Ľubomír Lintner. Rusko vo štvrtok SME povedal, že v prípade kúpy Fun Rádia akcionármi NO Publishing House bude médium pod jeho vplyvom, ale že nevie momentálne posúdiť, či sa bude meniť aj jeho programová štruktúra a zameranie. Zároveň sa ale netajil víziou, že chce ovládnuť čo najširší mediálny trh. „Keď sa niekto vyzná v mäsopriemysle, nech obchoduje s mäsom a keď sa vyzná v médiách, tak nech svoj talent uplatňuje tam. Ja som odborník na mediálny priestor, mám výsledky a chcem mať priestor,“ povedal. Akcionári NO Publishing House včera rokovali s predajcom o kúpe rádia a francúzska strana si vyžiadala prioritu v informovaní médií, pričom vydala zákaz, aby informácie podávali zainteresovaní. Podľa poznatkov SME ale dôjde k podpisu zmluvy už začiatkom budúceho týždňa v pondelok alebo v utorok. Suma, ktorú za rádio zaplatia akcionári NO Publishing House, je 55 miliónov slovenských korún a úver poskytne známa slovenská banka. V prípade dohody medzi pánmi Kováčikom, Ruskom a francúzskou spoločnosťou možno podá súčasný topmanažment Fun Rádia rezignáciu. Tajomníčka Rady pre rozhlasové a televízne vysielanie Grujbárová SME v súvislosti s možným porušením licenčných podmienok v rámci avizovaného predaja Fun Rádia povedala, že kým nebudú mať oficiálne údaje o transakcii, nemôžu sa k nemu vyjadriť.