BRATISLAVA (SME - bar) - Podľa dobre informovaných zdrojov z STV má Slovenská televízia kúpiť osem Mercedesov a dvadsaťdva Octavií. Na otázku denníka SME, prečo sa vedenie STV tak rozhodlo, ústredný riaditeľ M. Materák odpovedal, že osem Mercedesov bude úžitkových, teda dodávky, a že nebudú kupovať Octavie, ale Felicie, presný počet však neoznámil. "Musíme obnoviť celý vozový park, chodí nám len desať vozidiel," skonštatoval. Podľa jeho slov vozový park je zastaraný, preto ho musia ak nie v tomto, tak v nasledujúcom roku vymeniť. Nákup nových vozidiel je podľa Materáka zabezpečených formou bartru, veľká časť by mala ísť cez reklamu. Reklamný čas ponúka manažment STV napríklad aj za prípravu raňajkového vysielania, na ktoré vypísal ústredný riaditeľ STV konkurz minulý týždeň. V uliciach Bratislavy je však často vidieť i vo večerných hodinách autá s logom STV len so šoférom, ktoré zrejme patria do kategórie "referenčných" vozidiel.