Nie som Maďar, ale Slovák, tvrdí guvernér Ventura

Náš guvernér dokáže zbiť vášho guvernéra - s týmto volebným heslom sa bývalý hráč wrestlingu Jesse Ventura prebojoval v novembri minulého roka až do guvernérskeho kresla amerického štátu Minnesota. Úspech kandidáta Reformnej strany, ktorého podporili ...

Náš guvernér dokáže zbiť vášho guvernéra - s týmto volebným heslom sa bývalý hráč wrestlingu Jesse Ventura prebojoval v novembri minulého roka až do guvernérskeho kresla amerického štátu Minnesota. Úspech kandidáta Reformnej strany, ktorého podporili najmä mladí voliči, bol najväčším prekvapením kampane. Ani po pol roku, keď už prvé nadšenie opadlo, by si však väčšina obyvateľov štyriapolmiliónovej Minnesoty svojho guvernéra nedala. Vyplynulo to z prieskumu v súvislosti s možnou Venturovou prezidentskou kandidatúrou. "Možno sa to zvonka vidí čudné, ale Ventura nie je len hora svalov. Veď slúžil v špičkových jednotkách námornej pechoty, je dobrý manažér a má sociálne cítenie. Minnesota je malý štát, rozpočet prijíma na dva roky, pričom práve tento rok je rozpočtový. No a ja s mojimi ľuďmi sme s ním nadmieru spokojní," priznal počas nedávnej pracovnej cesty na Slovensku Mike - pracovník minnesotskej evanjelickej charity. O Venturu sa naše médiá zaujímajú odvtedy, čo počas stretnutia s Václavom Havlom hovoril o svojich slovenských koreňoch. "Skutočne ste si istý, že vaši predkovia pochádzajú zo Slovenska, a nie z Maďarska?" spýtali sme sa ho nedávno v narážke na jeho pôvodné meno James George Janos. "Nie som Maďar, som Slovák," trval na svojom Ventura, ktorý však neplánuje žiadne dlhodobé aktivity svojho štátu smerom k Slovensku. Svalnatý guvernér v týchto dňoch oznámil, že sa 22. augusta vracia do ringu a na svetovom šampionáte, ktorý sa bude konať v Minneapolise, bude pôsobiť ako rozhodca. Médiá, ktoré Venturu obviňujú z populizmu, považujú jeho návrat do ringu za lacný ťah. Guvernér sa totiž rozhodol venovať svoj 100-tisícový honorár na dobročinné účely, aj keď na reklame údajne aj tak zarobí ďalší milión. Výčitky a pichľavé otázky tlače narazili zas na piskot obecenstva, ktoré Venturu zbožňuje a pamätá si ho ešte ako wrestlingovú superstar. V USA ho nik nenazve inak ako Jesse The Body, teda Jesse Telo.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

ZOLO MIKEŠ, Minneapolis,

(jk)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 089
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 439
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 176
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 546
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 476
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 244
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 016
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 878
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu