Niektoré cestovky sa propagujú neférovo

BRATISLAVA (SME - ru) - Po vlaňajšej sezóne, o ktorej mnohí cestovkári hovorili ako o neveľmi dobrej, získava tá tohtoročná prívlastok ešte slabšia. Celkom sa nenapĺňa ani predpoklad, že po zvýšení cien sa Slováci viac vrhnú na domáce pobyty. "Ľudia ...

BRATISLAVA (SME - ru) - Po vlaňajšej sezóne, o ktorej mnohí cestovkári hovorili ako o neveľmi dobrej, získava tá tohtoročná prívlastok ešte slabšia. Celkom sa nenapĺňa ani predpoklad, že po zvýšení cien sa Slováci viac vrhnú na domáce pobyty. "Ľudia nemajú na dovolenky. Idú skôr k starej mame, k známym alebo na chalupu," priznal majiteľ jednej cestovky. V inej museli pre nenaplnenosť zlúčiť niekoľko zájazdov do jedného. Plánované odlety na ostrov Santorini z Košíc sa nekonajú - banskobystrická Alfatour organizuje odlety iba z Bratislavy, ako uvádza, pre nedostatok záujemcov z Košíc. Mnohí cestovkári mobilizujú všetky sily na získavanie klientov, čo je vidieť aj na nebývale veľkom množstve inzerujúcich agentúr. Na odlíšenie medzi inzerátmi používajú cestovky neraz menej čisté metódy, keď svoj produkt opisujú výrazmi "najlacnejšie", "bezkonkurenčné ceny" či "najväčší organizátor zájazdov". Všíma si to aj Slovenská asociácia cestovných kancelárií. "Takýto konkurenčný boj nie je férový," uviedla J. Kozubová z asociácie. "Práve teraz rozosielame cestovným kanceláriám, ktoré uverejňujú také inzeráty, predbežné upozornenie, aby to nerobili. Ako môže niektorá cestovka tvrdiť, že má najnižšie ceny, že jediná nezdražela pobyty alebo že ona je najväčší organizátor zájazdov?" Záujemcovia o zájazdy by mali sami vedieť selektovať ponuky, dávať si pozor na podozrivo nízke ceny, na cestovky bez adresy (uvádza iba P. O. BOX), pýtať si príjmový doklad a vyplnenú prihlášku na zájazd s adresou a pečiatkou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 535
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 210
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 702
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 915
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 952
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 869
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 810
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 465
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu