Dovoliť psičkárom vstup so psom do kaviarne či obchodu je výlučne v rukách majiteľa

BRATISLAVA (SME - ata) - V uliciach bratislavského Starého Mesta sa situácia pre psičkárov a ich štvornohých spoločníkov oproti minulosti zlepšila. Ešte pred niekoľkými rokmi bol voľný vstup psa do kaviarne či do obchodu kuriozitou alebo podnikateľským ..

BRATISLAVA (SME - ata) - V uliciach bratislavského Starého Mesta sa situácia pre psičkárov a ich štvornohých spoločníkov oproti minulosti zlepšila. Ešte pred niekoľkými rokmi bol voľný vstup psa do kaviarne či do obchodu kuriozitou alebo podnikateľským ťahom, ktorým sa majiteľ podniku líšil od zaužívaného stereotypu. So psom sa dnes dá vstúpiť do viacerých obchodov, pri dobrej vôli predávajúceho si môžete pokojne vyberať aj voňavku, značkový odev, kyticu či listovať v katalógoch prestížnych cestovných kancelárií. Problémy by ste nemali mať v bratislavských kaviarňach a reštauráciách najmä v lete, keď sa dá so štvornohým miláčikom stráviť pohodlne čas vonku či na terase. Ešte stále je niekoľko podnikov na korze, kde je pri vchode nálepka s prečiarknutým obrázkom psa, podobný apriórny zákaz platí takmer výlučne aj v bankách a knižniciach. Stále častejšie sa však zjavujú skôr také podniky, kde psa so zdvorilým nápisom na dverách vítajú. Existujú dokonca typické podniky psičkárov, kde si môže byť majiteľ psa istý, že o jeho zverenca bude dobre postarané a nebude nikomu na obtiaž. Vo všeobecnosti však platí, že vstup psa do reštaurácie alebo predajne závisí buď od predávajúceho, ktorý sa rozhodne, či vás vpustí ďalej podľa nálady a veľkosti plemena, alebo od nariadenia, ktoré mu dal jeho zamestnávateľ. Legislatíva mesta totiž konflikt psíčkarov a majiteľov podnikov nerieši. "Dlho sme boli jediní, kde psíkov vyslovene pozývali ďalej, ale postupne nás ľudia informujú o stále nových a nových podnikoch, ktoré si z nás berú príklad," hovorí predavačka v kníhkupectve pri Hlavnom námestí, ktoré si dalo slovo psa priamo do svojho názvu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 360
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 948
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 691
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 147
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 991
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 045
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 673
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 625
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu