Svetové výdavky na reklamu v roku 1999 o 4 % vyššie

LONDÝN (SITA, Reuters) - Svetové výdavky na reklamu by mali v tomto roku vzrásť v konštantných cenách o 3,9 %. Podporené sú rekordnými úrovňami spotreby v Spojených štátoch a v Európe. Vyplýva to z výsledkov prieskumu, uskutočneného agentúrou Zenith ...

LONDÝN (SITA, Reuters) - Svetové výdavky na reklamu by mali v tomto roku vzrásť v konštantných cenách o 3,9 %. Podporené sú rekordnými úrovňami spotreby v Spojených štátoch a v Európe. Vyplýva to z výsledkov prieskumu, uskutočneného agentúrou Zenith Media, ktorú vlastnia reklamné spoločnosti Saatchi & Saatchi plc a Cordiant Communications Group plc. Výdavky na reklamu v ázijsko-pacifickom regióne by mali v tomto roku vzrásť o 2,4 % po minuloročnom poklese o 5,7 %. Výdavky v Latinskej Amerike by mali prudko poklesnúť kvôli ekonomickému oslabovaniu v Brazílii. Svetové výdavky na reklamu cez internet sa v tomto roku očakávajú na úrovni 3,4 mld USD, kým v roku 2000 by mali stúpnuť na takmer dvojnásobok 5,4 mld USD a v roku 2001 až na 8,1 mld USD. Z uvedeného prieskumu vyplýva, že svetové výdavky na reklamu v hlavných médiách, ktorými sú televízia, tlač, rozhlas, kiná a billboardy, by mali v tomto roku dosiahnuť úroveň 303,822 mld USD, v roku 2000 hodnotu 322,553 mld USD a v roku 2001 až 341,692 mld USD. V konštantných cenách by mali výdavky na reklamu vzrásť v roku 2000 o 3,3 % a v ďalšom roku o 3,1 %. Výdavky na reklamu v Latinskej Amerike by mali v tomto roku poklesnúť v konštantných cenách o 7,4 %, avšak v roku 2000 sa očakáva oživenie a rast o 9,0 %.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V ázijsko-pacifickom regióne by sa mala miera rastu výdavkov na reklamu v roku 2000 znížiť na 1,6 %, avšak v roku 2001 sa očakáva akcelerácia na 3,8 %. Z výskumu vyplýva, že európsky reklamný priemysel rastie naďalej rýchlejšie ako európska ekonomika, a to aj napriek ekonomickému útlmu v Nemecku, Taliansku a Británii.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 577
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 295
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 709
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 097
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 314
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 924
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 855
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 404
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu