Dopravná poisťovňa navýši základné imanie

BANSKÁ BYSTRICA (TASR) - Strategickým dlhodobým cieľom Dopravnej poisťovne, a. s. Bratislava (DP), ktorá začala pôsobiť na poistnom trhu pred tromi rokmi, je podľa podpredsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa Pavla Chovana dosiahnuť, aby sa jej ...

BANSKÁ BYSTRICA (TASR) - Strategickým dlhodobým cieľom Dopravnej poisťovne, a. s. Bratislava (DP), ktorá začala pôsobiť na poistnom trhu pred tromi rokmi, je podľa podpredsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa Pavla Chovana dosiahnuť, aby sa jej meno dostalo do povedomia podnikateľov a občanov. Musí sa stať synonymom kvalifikovaného poisťovateľa v oblasti dopravy, prepravy a dopravných prostriedkov. Základné imanie do roku 2002 predpokladá DP, ktorá zaujala vlani medzi 27 poisťovňami na trhu v celkovom poistnom 15. miesto, zvýšiť zo súčasných 91,8 milióna Sk na minimálne 300 miliónov Sk. Na slovenskom poistnom trhu, zdôraznil P. Chovan, chce DP dosiahnuť do roku 2005 trojpercentný podiel z objemu predpísaného poistného z neživotných poistení. Cieľovými skupinami klientov by mali byť dopravcovia v cestnej, lodnej, železničnej a leteckej doprave, prepravcovia, majitelia a výrobcovia dopravných prostriedkov a dodávatelia komponentov pre ich výrobu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Základom produktovej orientácie DP je súčasná ponuka produktov pre dopravné a majetkové riziká, na ktoré budú nadväzovať ďalšie produkty podporujúce poistenie pridružených činností dopravcu a následne všetkých osôb zúčastnených na dopravnom procese a činností s nimi súvisiacimi. Poistné produkty bude kombinovať s ďalšími službami poisťovne a iných spolupracujúcich spoločností. Ide o vytvorenie základného štandardu služieb, ktoré budú pre DP atypické. Rozhodujúci podiel na predpísanom poistnom bude mať poistné z poistenia motorových vozidiel a poistenie pre prípad živelných udalostí. Generálny riaditeľ dodal, že v rokoch 1999 až 2000 je cieľom DP vybudovať sieť tak, aby v každom kraji bola jedna pobočka (spolu 8) a v každom okresnom meste obchodná kancelária (spolu 70).

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 360
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 948
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 691
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 147
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 991
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 045
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 673
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 625
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu