BRATISLAVA (SME - tk) - Eurocomp Bratislava vyčísľuje v týchto dňoch hodnotu tovaru zadržaného colnými orgánmi z dôvodu neuhradenia colného dlhu. Ako pre SME povedal Richard Štiglica, marketingový riaditeľ spoločnosti, zaisťovanie tovaru prebehlo mimo ich štandardného evidenčného systému a štyri skupiny pracovníkov musia teraz „ručne“ zisťovať hodnotu takto zaisteného tovaru. „Som presvedčený, že tento problém je riešiteľný, jeho riešenie zadržiavaním tovaru na predajniach je nám nepríjemné a vedeli by sme to riešiť iným spôsobom,“ dodal R. Štiglica. Eurocomp obnoví v dohľadnom čase prevádzku predajní, avšak R. Štiglica pripustil, že nábeh nebude bezproblémový. I keď tržby spoločnosti najmä v závislosti od ročného obdobia a tovarovej zásoby v predajniach kolíšu, Eurocomp stráca na dennom výpadku obratu asi 4 milióny korún. Ak by sme to rátali od piatka 11. júna, tak výpadok obratu už presiahol v celoslovenskom meradle 20 miliónov korún. Na otázku SME, či odvysielanie reklamného šotu týkajúceho sa tovaru predávaného prostredníctvom siete Eurocomp v rádiu Koliba včera ráno znamená znovuotvorenie predajní, odpovedal R. Štiglica slovami, že ide o nedopatrenie a v tomto období Eurocomp reklamné aktivity prerušil.