ktoré bolo doteraz podľa nej neprehľadné. "Chceli by sme, aby si diváci mohli nájsť svoje relácie vždy v rovnakom čase, a preto upravíme vysielacie termíny niektorých relácií," uviedla T. Heldová. Ako spresnila, od 1. decembra plánuje VTV uviesť nový imidž televízie, ktorého súčasťou bude nový názov a logo, zmenená programová štruktúra, nová grafická úprava a vizualizácia programov. V rovnakom termíne televízia plánuje zaviesť grafické upozornenie pred odvysielaním niektorých programov, či sú vhodné pre detského diváka. "Chceme vyjsť v ústrety rodičom, aby mali prehľad o tom, ktoré relácie ich deti môžu sledovať a ktoré sú pre ne nevhodné." Označenie programov nie je na Slovensku povinné a VTV k tomuto kroku podľa nej pristúpila z "dobrej vôle". Upozornenia sa budú uvádzať pred programom v čase od šiestej do desiatej hodiny večer. "Je to celkom bežné všade vo vyspelom svete," dodala. VTV v súčasnosti rokuje s piatimi zahraničnými investormi, no predbežné výsledky konateľka odmietla komentovať. Verí, že sa VTV stane najsledovanejšou komerčnou televíziou na Slovensku.