Prázdna kvalifikačná obrazovka

Kto sa spoliehal na prenos z lákavého futbalu Maďarsko - Slovensko, pikantného z prestížnych aj zo susedských dôvodov boja o tretie miesto v skupine, "čumel" na obrazovky zbytočne. Boli pre futbal prázdne. Podľa šéfa predstavenstva Športprogressu Vojtecha

Miklósa, ktorý vlastnil prenosové práva, nebola chyba u nich. "Ešte pred zápasom v Lisabone s Portugalskom sme ponúkli prenos zo stretnutia v Györi. Slovenská televízia neprejavila záujem. Ponuka bola výhodná, vzhľadom na tento druh biznisu ozaj lukratívna," dodal pre SME V. Miklós. Sumu za prenos nepovedal, z našich zdrojov sme zistili, že išlo o 250 000 Sk. Ako je možné, že doteraz sa vysielali kvalifikačné duely z Lichtenštajnska, Rumunska a Portugalska, ale nie z Maďarska, pýta sa divák? Domácu kvalifikáciu vysiela STV. Prenosy na spomínané zápasy zvonku kúpila STS Markíza od istej švajčiarskej spoločnosti, Športprogressu sa podarilo ukoristiť prenosy z Maďarska a Azerbajdžanu. Prečo neponúkol STV prenos z Maďarska skôr? "Hrali sme tak trochu poker, v obchode bežný. Vzhľadom na vývoj situácie v skupine mohol mať zápas pre nás možno ešte pikantnejší význam, ešte by zdražel. Ak by sa však Slovenská televízia o zápas zaujímala skôr, mohli sme rokovať. Záujem nebol a na našu ponuku reagovala tak, že sa napokon nevysielalo. Ponúkli sme potom prenos telefonicky aj Markíze, nezabrala," dodal V. Miklós. Športprogressu zostal v ruke horúci zemiak. Vlastne dva. Maďarsko je pasé, čaká Azerbajdžan. Bude o prenos záujem? Ak ho miklósovci nepredajú, tak im zhorkol tovar, na ktorom chceli zarobiť, čo nie je dobrá vizitka pre ktoréhokoľvek obchodníka. Je to ale svojský odraz situácie u nás. Chýba trhové prostredie. Podľa V. Miklósa sa v normálnom svete málokedy stáva, aby sa nevysielal taký atraktívny prenos. Chyba sa stala niekde v začiatku kupovania a špekulovania. Športprogress sa spoľahol na finiš, keď je kvalifikácia zaujímavejšia, Markíza k hrozienkam z Portugalska a Rumunska pribrala iba neduživé Lichtenštajnsko. Z tohto hľadiska vyhrala. Prečo nebrala celú kvalifikáciu, za čo by divák poďakoval a získala by plusové body? Nastala situácia, ktorú obchodník V. Miklós komentoval lapidárne: "Jeden chcel predať a druhý nechcel kúpiť." JÁN MIKULA

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 541
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 231
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 979
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 991
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 951
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 821
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 454
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu