Dá sa to zistiť z kurzu akcií, rázneho poklesu počtu amerických akcionárov, odchodu niektorých špičkových manažérov Chrysleru z koncernu a kritických článkov v americkej tlači. Podiel akcií v rukách Američanov sa od začiatku fúzie znížil z pôvodných 44 na 25 percent, hoci Chrysler vytvoril viac ako polovicu podnikového zisku. Kurz akcií DaimlerChrysleru na newyorskej burze je teraz 97 dolárov oproti najvyššej hodnote 108,62 USD a najnižšej hodnote 74,50 USD. Akcie Fordu a General Motors stúpli oveľa viac. Jedným z dôvodov tohto stavu je, že akcie DaimlerChrysleru vylúčili z dôležitého indexu Standard & Poor`s 500, a tak sa mnohé americké investičné fondy museli rozlúčiť s akciami novej spoločnosti, ktoré mali vo svojom portfóliu. Americkí analytici sa nevenujú rozboru výsledkom DaimlerChrysleru tak intenzíve ako voľakedy samostatnému Chrysleru. Väčšina amerických investičných bánk poverila analýzami nového koncernu svoje londýnske pobočky. Američania sú zajedno v názore, že v prípade spojenia Daimleru s Chryslerom nejde o spojenie rovných, ale o prevzatie Chryslera nemeckým Daimlerom. Americká analytička na segment luxusných automobilov Susane Jacobsová si myslí, že až po dvoch rokoch sa ukáže, či sa fúzia oboch firiem skutočne oplatila. V súčasnosti DaimlerChrysleru hrozí pokuta 100 mil. eúr, lebo údajne bránil predaju svojich lacnejších automobilov obyvateľom z krajín EÚ, v ktorých sú v dôsledku zdanenia drahšie. Predstaviteľ koncernu Dieter Zetsche odmietol tieto hrozby ako smiešne. Spoločnosť včera prezentovala svoje prehodnotené údaje o vývoji predaja na tento rok vo výške približne 140 mld eúr, kým v minulom roku výnosy firmy predstavovali o niečo viac ako 131 mld EUR.