rstva František Kurej. Potvrdil aj informácie, že išlo o neprofesionálny postup jedného z expertov ministerstva, ktorý pripravoval podmienky výberu (Pozri Miesto pre... na tejto strane). Ide o vysoko postavenú osobu sekcie pôšt a telekomunikácií ministerstva. Provízia pre aranžéra predaja, ktorého úlohou bude určiť zahraničného strategického partnera Slovenských telekomunikácií (ST) pozostáva zo štyroch zložiek, pričom bola vo výberových podmienkach nesprávne definovaná práve najlukratívnejšia zložka pre ministerstvom vybraného aranžéra - tzv. success fee. Success fee je provízia či finančná odmena pre aranžéra za uskutočnený predaj. Čím je vyššia cena predaja určeného balíka akcií, tým je aj vyššia hodnota tejto odmeny. Podľa našich informácií však návrh na výšku tejto provízie Deutsche Bank, ktorá nakoniec tender na aranžéra získala, písomne nepredložila do 18. marca, keď mali záujemcovia odovzdať písomne svoje ponuky. Ostatní dvaja záujemcovia (Salomon Smith Barney a NM Rothschild & Sons) mali tento návrh vo svojej ponuke presne vyčíslený. Postup Deutsche Bank umožnila nejasná formulácia ministerstva o podmienkach výberového konania. Podľa pozorovateľov tým vzniká podozrenie, že Deutsche Bank sa na prezentácii kompletných ponúk na druhý deň 19. marca mohla prispôsobiť ponukám ostatných firiem a navrhnúť tak najnižšiu cenu. Práve cena bola podľa slov F. Kureja pre SME napokon rozhodujúcim prvkom pre konečné rozhodnutie ministerstva a určenie víťaza.