V spravodajských reláciách elektronických médií mal vo februári najviac priestoru Slota

BRATISLAVA (SME - r) - Elektronické médiá (STV, Markíza, VTV, SRo a Rádio Twist) vo svojich spravodajských reláciách vo februári venovali najviac priestoru z oficiálnych kandidátov na post prezidenta známych v tom čase Magde Vášáryovej. Celkovo najväčší .

BRATISLAVA (SME - r) - Elektronické médiá (STV, Markíza, VTV, SRo a Rádio Twist) vo svojich spravodajských reláciách vo februári venovali najviac priestoru z oficiálnych kandidátov na post prezidenta známych v tom čase Magde Vášáryovej. Celkovo najväčší priestor z aktuálnych kandidátov však mal Ján Slota. Celkové výsledky monitoringu agentúry MEMO 98 poznačil fakt, že kandidáti zverejnili svoju kandidatúru v rozdielnom čase. Vzhľadom na priestor, ktorý mala M. Vášáryová v médiách, sa dá povedať, že február bol v elektronických, ale aj v tlačených médiách "jej" mesiacom a slovenská verejnosť sa mala možnosť prostredníctvom médií oboznámiť s jej osobou. Časový priestor, ktorý M. Vášáryová získala vo februárovom spravodajskom vysielaní, je pomerne výrazný aj v porovnaní s priestorom, ktorý získali napríklad R. Schuster a J. Slota, ktorých médiá zobrazovali nielen ako kandidátov, ale aj ako predsedov strán či poslancov alebo primátorov. Najväčší priestor v spravodajskom vysielaní mal J. Slota. Priložené grafy vyjadrujú priestor, ktorý mal J. Slota, vo vysielaní elektronických médií v čase, keď ešte nebol známy ako kandidát na post prezidenta. J. Slota bol výrazne mediálne prezentovaný v období, keď nedeklaroval svoj záujem kandidovať. Vzhľadom na možnú opatrnosť médií pri poskytovaní priestoru oficiálne kandidujúcim osobám je otázne, či by získal takýto priestor aj ako kandidát. V Televíznych novinách Markízy a v Rádiožurnále SRo dostal najviac priestoru z kandidátov na prezidenta známych vo februári Rudolf Schuster.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 505
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 186
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 700
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 818
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 982
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 647
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 781
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 491
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu