ti Tibor Hubík, na tejto hodnote sa tržby z predaja výrobkov a služieb podieľajú zhruba 1,307 mld Sk. Podiel exportu na výrobe je okolo 35 % a najväčšími zahraničnými odberateľmi sú Česká republika, Rusko, Poľsko, Slovinsko, Bielorusko a Maďarsko. Hospodárske výsledky Grafobalu za minulý rok podľa T. Hubíka ovplyvnilo znehodnotenie slovenskej koruny, a tým zvýšené náklady z finančných operácií. Najväčšou investíciou v roku 1998 bol nákup a spustenie novej zvlňovacej linky s kašírovacou sekciou Asitrade, ktorá produkuje obaly z vlnitej lepenky s kvalitnou potlačou. Táto investícia rozšírila ponuku vlnitých lepeniek typu B a E o typ F - minivlnnú lepenku s hrúbkou približne 1,2 milimetra. Plánovanou najväčšou investíciou v roku 1999 je nákup zariadenia na litografiu a klimatizácia výrobnej haly. Podľa slov ekonomického riaditeľa plánuje Grafobal v tomto roku dosiahnuť obrat 1,494 mld Sk. Tržby chce firma zvýšiť približne o 36 mil. Sk na 1,343 mld Sk a pri ostatných výnosoch počíta s poklesom zhruba o 243 mil. Sk na 151,5 mil. Sk. Hrubý zisk spoločnosti by mal podľa T. Hubíka predstavovať 70 mil. Sk. Priemerný počet zamestnancov Grafobalu bol v uplynulom roku 753 a ich priemerná mzda dosahovala 14-tis. Sk. Spoločnosť Grafobal Skalica je súčasťou Grafobal Group - skupiny spoločností, ktoré zaujímajú vedúce postavenie vo výrobe obalov z hladkých lepeniek, vlnitých lepeniek a v polygrafickej produkcii v SR a ČR.