BRATISLAVA (TASR) - Nielen prezentácia prítomných megahviezd - Ivety Bartošovej a Daniela Hůlku - ale aj obchodná a marketingová stratégia slovenských producentov úspešného muzikálu Dracula na rok 1999 bola témou stretnutia s novinármi v bratislavskom Istropolise. Ako informoval producent Dušan Polakovič, zásadnou zmenou je, že tento rok dá ATC Musical Production prednosť kvalite pred kvantitou. Podľa jeho slov to v praxi znamená, že predstavení bude počas tejto sezóny podstatne menej, celkovo len 20. Producenti však chcú muzikál uviesť s kvalitnejším obsadením než doteraz. Diváci môžu očakávať, že v každom predstavení uvidia aspoň jednu z hviezd pôvodného obsadenia - D. Hůlku, I. Bartošovú, J. Korna či L. Machálkovú. Slovenskí producenti nepodceňujú ani význam domácich účinkujúcich, ktorí si už uznanie v Draculovi vyslúžili. Kvalita predstavenia nepochybne musí byť rovnaká pri všetkých alternáciách. Nová stratégia však vychádza aj z požiadaviek divákov, ktorí diferencujú predstaviteľov podľa ich popularity a z diváckeho záujmu vidieť osobnosti. Dracula sa bude hrať štyrikrát do týždňa päť mesiacov.