Prečo na skalickom štadióne štípu oči *NA SLOVÍČKO so ZDENKOM JURÍKOM, manažérom Skalice

m Do redakcie sme dostali list so sťažnosťou vašich fanúšikov, že ste dôchodcom zrušili zľavu na vstupnom. Namiesto 15 museli na stretnutie so Slovanom zaplatiť 30 korún.

"Nezrušili, lebo u nás žiadne zľavnené lístky neexistujú, ani študentské. Vstupné na jeden zápas je 40 korún na sedenie a 30 na státie, žiadne iné. Zvýhodnené ceny pre dôchodcov a invalidov sa dajú uplatniť iba v predpredaji s permanentkami na celú sezónu. Záujemcovia o tom vedia a zvykli si zájsť na náš sekretariát, kde ich zväčša poznáme. Keby sme dali do predaja nelimitovaný počet zľavnených vstupeniek, vyrojilo by sa zrazu viac dôchdocov ako kedysi protifašistických bojovníkov."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

m Dôchodcovský vek predsa môžete skontrolovať pri vstupe na základe občianskych preukazov.

"V praxi je to idealizmus, nehovoriac o komplikáciách pri prípadnom nákupe väčšieho počtu vstupeniek. Máme s tým svoje skúsenosti. Aj na nás doľahla tvrdá ekonomika, v kine či divadle sa tiež neposkytujú zľavy."

m Sťažovateľov okrem vstupného štípali oči zo zafajčeného ovzdušia na štadióne.

"Nepriamo si to spôsobili diváci sami. Podnikavejší po prvej tretine vybehli von s desiatimi permanentkami a rozdali ich "oneskorencom". Preto sme počas prestávok uzatvorili štadión, čo nás stálo isté náklady na bezpečnostnú službu. Divákom sme poskytli dostatok bufetov, nemajú dôvod chodiť von, mnohí sa však fajčenia nezdržia a ku koncu zápasu to je cítiť."

SkryťVypnúť reklamu

m V zákulisí sa šíri, že sponzorskú rolu Adutu a Nafty by mal prevážiť vstup firmy Tetra Pak.

"Zatiaľ to nie je horúce. Nemáme generálneho sponzora, vstup každého ďalšieho je vítaný. Tetra Pak je orientovaný viac na ekológiu a v skalickom hokeji podporuje mládež."

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 546
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 240
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 995
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 048
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 939
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 824
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 447
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu