m pokrytím (STV, TV Markíza, SRo a Rádio Twist). Politici boli vybraní na základe decembrového prieskumu agentúry Markant. MEMO ‘98 sledovalo časový priestor venovaný týmto politikom a spôsob, akým boli v médiách zobrazení. Najčastejšie sa premiér Dzurinda objavuje vo vysielaní Slovenského rozhlasu (SRo). Počas sledovaného obdobia mu redaktori Rádiožurnálu SRo venovali 18 minút a 32 sekúnd. Naopak, najmenej často ho bolo vidno v Novinách STV, kde celkový časový súhrn venovaný jeho osobe predstavoval len 8 minút a 13 sekúnd, teda o desať minút menej než v Rádiožurnále. SRo venoval značný priestor aj R. Ficovi (takmer 11 minút) a P. Weissovi (8 minút a 20 sekúnd). Fakt, že sa V. Mečiar v poslednom čase vyhýba vystúpeniam na verejnosti, demonštrujú aj výsledky analýzy agentúry MEMO ‘98. Najčastejšie sa objavuje vo vysielaní SRo, kde ho poslucháči mohli počúvať 1 minútu a 39 sekúnd. Naopak, Rádio Twist sa o bývalom premiérovi nezmienilo vôbec. Najvyváženejší pomer, čo sa týka poskytovania priestoru na vyjadrenia spomenutých politikov (s výnimkou M. Dzurindu), sa ukazuje vo výsledkoch Televíznych novín TV Markíza.