Prioritou de Miclénu Levice je rast na českom trhu

BRATISLAVA (SITA) - Spoločnosť de Miclén, a. s. Levice, plánuje v tomto roku zvýšiť výrobu o 19 % na úroveň 230 mil. Sk. "Po prelomovom roku 1998 chceme zvýšiť náš celkový podiel na českom trhu kozmetických výrobkov a dosiahnuť 100-percentný nárast ...

BRATISLAVA (SITA) - Spoločnosť de Miclén, a. s. Levice, plánuje v tomto roku zvýšiť výrobu o 19 % na úroveň 230 mil. Sk. "Po prelomovom roku 1998 chceme zvýšiť náš celkový podiel na českom trhu kozmetických výrobkov a dosiahnuť 100-percentný nárast tržieb na ňom," poznamenal ekonomický riaditeľ I. Gargulák. Okrem toho plánuje firma zvýšiť podiel vývozu do Maďarska, kde otvára svoje zastupiteľstvo, vzrásť by mala aj aktivita v Ruskej federácii. Ďalšie proexportné aktivity vyvíja de Miclén v Bulharsku a na Ukrajine.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Medzi najvýznamnejšie investície v roku 1998 patril nákup automatickej plničky PE túb od firmy Norden zo Švédska, rekonštrukcia výrobne emulzií, stavba čistiarne odpadových vôd a stavba nového komína plynovej kotolne. Investície podnik zameral najmä na modernizáciu výroby kozmetických prípravkov emulzného charakteru a na oblasť zvyšovania kvality vyrábanej produkcie. Prostriedky spoločnosť využila aj na zladenie požiadaviek starostlivosti o životné prostredie s rozvojom výroby. Celkovo firma investovala 14,215 mil. Sk.

Spoločnosť vyrobila v minulom roku tovar za 193 mil. Sk, čo v porovnaní s rokom 1997 predstavuje nárast o 18,4 %. Odbyt firmy medziročne vzrástol o 9,3 % na 175 mil. Sk. Na základe predbežných výsledkov podnik očakáva 20-percentný rast hrubého zisku. De Miclén v roku 1998 exportoval produkciu v objeme 49 mil. Sk, čo predstavuje 28 % z celkového predaja. Hlavným smerom exportných aktivít je Česká republika, pričom tržby z tohto vývozu tvoria 96 % celkového exportu. Zvyšné 4 % predstavuje predaj do Maďarska, Poľska a Ruskej federácie.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 367
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 958
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 691
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 137
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 052
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 1 985
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 668
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 630
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu