sať ľudí, ktorí s plesom neboli spokojní. Keďže vydavateľstvo VMV má úsilie správať sa korektne za každých okolností, rozhodli sme sa osloviť agentúru H. G. Auret, ktorá ples organizovala, aby vysvetlila niektoré organizačné nedostatky v príprave plesu. Za najvážnejší nedostatok plesu považujeme podávanie kávy z automatov. Uvedomujeme si, že vysvetlenie nedostatkov nie je ich odstránením a že pre Slovensko je typické, že sa hľadajú príčiny nedostatkov a nedostatky samy pretrvávajú, môžeme vás však ubezpečiť, že budúci ročník plesu bude určite vyzerať inak, pretože už nebudeme organizovať také veľké podujatie, ale vrátime sa do pôvodného rámca návštevnosti našich plesov. Ľuďom, ktorí sa na plese necítili dobre, sa úprimne ospravedňujeme.
VMV, a. s., vydavateľstvo denníka SME
Za firmu H. G. Auret poskytol stanovisko riaditeľ firmy Ivan Hudcovič: "Úsilím našej firmy bolo v danom priestorovom vybavení bez hygienických možností (umývanie riadu), teplej prípravy stravy a nápojov zabezpečiť úspešnú realizáciu plesu. Sme si vedomí určitých nedostatkov (zabezpečenia kávy prostredníctvom automatov a pod.), ktoré vznikli rozsahom podujatia a počtom účastníkov. Z hygienického hľadiska nebolo iného riešenia, ako bolo podávanie stravy bufetovým systémom na plastikovom servise. Bol nám vopred známy i problém fajčenia v jednom z bufetov, kde nebolo možné inak vyhradiť priestor pre fajčiarov. Zmenou vstupov do priestorov došlo k predčasnej konzumácii pripravenej stravy, ktorá mala byť podávaná až od 20.00 h a nie od 17.30 h. Pre každého účastníka bolo kalkulované opakovane podané jedlo a jedlo po 24.00 h + ovocie.
Radi by sme však všetkým účastníkom plesu vyjadrili naše poďakovanie a zaželali im veľa zdravia a úspechov. Je nám ľúto, ak sa niekto na plese necítil dobre."