val J. Heriban, riaditeľ odboru vonkajších vzťahov spoločnosti Eurotel, ktorá akciu v spolupráci so Slovenskou nádejou dieťaťa pripravila. Cieľom akcie bolo podporiť finančne prevádzku telefonickej Detskej linky záchrany Slonad v Nitre a v Banskej Bystrici a prostredníctvom nej pomôcť deťom, ktoré sa cítia byť osamelé a ohrozované. "Ak by sa nám podaril náš zámer a linka by bola v budúcnosti bezplatná, peniaze, ktoré sme takto získali, by sme mohli použiť pre deti aj inak," dodal. Červené klaunovské nosy ako symbol úsmevu, ktorý oslobodzuje od smútku, si mohli záujemcovia zakúpiť počas dvoch mesiacov (september-október) za cenu 30 Sk v stánkoch PNS a na poštách. Ako J. Heriban poznamenal, na prvom mieste sa v počte predaných nosov umiestnila Bratislava.