ú čiernu hudbu sú pre zvukový nosič zbytočné. Tam treba spievať a pri najlepšej vôli, hoci snahu nemožno uprieť, v Ayisiho prejave stále čosi chýba. Možno má tento pocit na svedomí jeho ťažkopádnejšia angličtina s prítomným slovenským prízvukom, ktorého sa Szelidová vo svojich pasážach dokáže bezo zvyšku zbaviť, až vyvoláva dojem hosťujúcej zahraničnej hviezdy pop-soulového neba. Najsvetlejším prekvapením je lyrická spodnejšia poloha, do ktorej sa hlavný protagonista ukážkovo ponára v skladbe I Miss You Like Crazy - oproti dvom denníkovo nezrelým baladám v slovenčine modelovanej pre citovo silnejší projekt. Hudobná zložka má svoj vrchol hneď pod číslom dva: štúdioví majstri Peter Graus a Tomáš Zubák z B3 by sa svojím moderným soundom v hite Feel Music možno zavďačili aj Willovi Smithovi. Naopak, titul Don‘t You Know It? je skôr odkazom na trocha zastarané diskotékové šialenstvo a motívy I‘m Gonna Make You Hot (Baby) sú len neobjavným priehrštím už viackrát počutého. Ani putovanie po piatich štúdiách rozbitému albumu nepomôže, keď si v niektorých sedia na ušiach. Artikulačné príšernosti ženských hlasov ani prešľapy ústredného interpreta si inak vysvetliť nemožno. Keď v intre What‘s Goin‘ On My Mind dúfa, že poslucháč bude rozumieť jeho "inglišš", nemusí mať také veľké obavy. Finále je čisto v diskotékovom duchu - nadránom sa na párty vyšantiť a dosť. Taký slovenský hip-hop do koča aj do voza, len s hrdzavými ojami.
DALIBOR HLADÍK